marți, 16 august 2011

Placă de întins părul Philips HP8310

Postat marți, 16 august 2011  la ora 23:06:00  

        Hey! Ca şi ieri, astăzi am avut o zi foarte bună. M-am simţit bine toată ziua şi am fost oarecum bine dispusă, deşi dimineaţă am tras o tură de boceală, că altfel nu se putea.
        Azi am fost să-mi iau o placă nouă de întins părul şi am stat vreo oră într-un magazin să mă hotărăsc ce să aleg. Era dificil, pentru că erau atâtea modele drăguţe şi bune şi parcă-mi plăceau toate şi chiar nu aveam idee pe care s-o iau. M-am consultat şi cu mama, şi cu tipa care mă întrebase de vreo şase ori: „vă pot ajuta cu ceva?”, „Dar acum?”,  „Sunt aici dacă aveţi nevoie de ceva” şi, în final, m-am decis să iau placa de întins părul Philips HP8310 (poză în stânga). E super drăguţă şi subţire, şi în plus, are şi nişte chestii care ar trebui numite floricele mov, care îi dau un aspect plăcut şi feminin.
        Când m-am întors acasă, am trecut nerăbdătoare direct la oglindă să-mi îndrept părul. Mno, rezultatul a fost frumos, fix cum mă aşteptasem. Am aşteptat doar zece secunde şi deja fierbea. În cel mult 10 minute părul meu era mai drept ca rigla. Mai avusesem până acum o placă, un model super-vechi, de pe timpu’ când era bunica virgină, pe care-am şi azvârlit-o la gunoi. Ca să-mi îndrept părul cu placa cea veche, trebuia să stau 45 de minute să se încălzească, ţineam şuviţa de păr între plăcile alea vreo 30 de secunde şi tot părul era gata în două ore. Era un chin
Nu mai spun cum arăta rezultatul, că aveam părul electrizat de zici că stătusem 5 ore cu degetele în priză, iar după 15 minute de laîndreptarea” părului, era mai ciufulit ca de obicei şi zici că aveam macaroane în cap, în loc de păr. Pe când cu cea nouă, părul a rezistat perfect până acum (de la 17:00 până la 23:30) şi sigur efectul va fi vizibil şi mâine. Aşa că, de-asta mă minunez eu de noua placă. E rai curat faţă de cea veche, deja o iubesc.
        Aşa, m-am lăudat bucurat destul pe ziua de azi. Să o port sănătoasă şi să mă bucur de ea.
        Noapte bună!
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

17 comentarii:

  1. Buna,
    Ma bucur ca am gasit o chestie pozitiva despre aceasta placa, aseara am cumparat-o si eu...inca nu am folosit-o, dar acuma citeam despre ea si prea putine laude...cred ca o sa vad cel mai bine pe parul meu...depinde si de structura acestuia... banuiesc, al meu este ondulat, fir gros si des.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim, s-o stăpâneşti sănătoasă şi tu :)). Mie mi se pare chiar ok. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact ca asta am si eu. E foarte buna. O ador<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut.Imi poti spune si mie daca se poate regla temperatura si daca se poate bloca te rog pt ca ma tenteaza sa imi cumpar si eu una la fel!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Flory, se poate bloca, dar nu se poate regla temperatura.

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi de raspuns...si acum ai aceeasi parere desprea ea?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Flory, da, la fel ca-n prima zi. Este foarte bună :X.

    RăspundețiȘtergere
  8. ai incercat s-o folosesti pentru ondulare?:D

    RăspundețiȘtergere
  9. U made my day! Maine trebuie sa ajunga si nu am fost inspirata sa ma interesez de aspectul asta inainte de a o comanda:D multumeeeeeeesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am aceeasi placa ( Philips HP8310 ) si este uimitoare :X o ador. Am cumparat`o acum o saptamana si in fiecare dimineata m`am indreptat cu ea ...am zis ca nu are nimic daca mi se arde parul ca oricum vreau sa mi`l tund...si pana acum chiar nu s`a ars deloc. :) Deci o recomand tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  11. adica functioneaza doar la 210 grade??mai putin nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat tine parul intins` ??

    RăspundețiȘtergere
  13. am vazut mai sus un comment legat de ondulare cu placa ... cum reustiti fratilor ca eu ma chinui de ma ard si nimic... nu fac decat cele mai ciudate forme in capul meu :)))

    ma bucur ca e asa buna placa asta pentru ca intentionez sa o schimb si eu pe a mea..

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim, părul rezistă întins şi până la 2 zile. Încă o folosesc şi sunt mulţumită de ea.

    @FCC, e mai complicat să ondulezi părul cu placa, nici mie nu-mi iese de fiecare dată. Am să te contactez şi-am să-ţi dau un video util.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur sa aud ca este asa de buna , pentru ca si eu am comandat-o aseara si nu eram chiar asa convinsa de ea. Aveam cateva dubii, dar acum chiar m-am lamurit de abia astept sa ajunga. Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Angi, tocmai de-aia am şi scris acest articol, despre placă de întins părul Philips HP8310, pentru oamenii care doresc să o cumpere şi nu ştiu dacă e bună sau nu.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top