duminică, 7 octombrie 2012

Cariera mea de bloggeriţă

Postat duminică, 7 octombrie 2012  la ora 20:49:00  

        Astăzi un coleg de blogosferă a creat o leapşă cu scopul de a afla cât mai multe informaţii de la începutul carierei de blogger a fiecărui bloger. Cum era şi normal, mi-a pasat şi mie această leapşă prin care-mi va cunoaşte mai bine intenţiile şi experienţele în legătură cu frumoasa "carieră" de bloggeriţă. 
        1. De ce bloggingul?
        La început, de curiozitate. Nu aveam prea bine definită noţiunea de blog sau blogging, aşa că am preferat să învăţ practicând. Nu mă gândeam că în următoarele luni blogul (mai bine zis site-ul) meu va deveni atât de cunoscut şi că va prinde atât de bine la public, dar se pare că am avut noroc şi"lipici".  
        2. Câte bloguri ai avut? Şi câte ai a momentan?
        Uhuhu, am creat foarte multe bloguri pentru care ulterior am şi lucrat, însă de-alungul timpului am avut 8 bloguri/ site-uri, iar momentan am rămas cu doar 4 (Război în... 1, StolenIMG, Toate emoticonurile şi Blogosfera Bucureşteană) şi cu multe multe idei pentru viitoare site-uri.
        3. Care a fost primul tău blog? Şi care este actualul?
        Primul meu blog a fost annitu.blogspot.com, care ulterior s-a transformat în renumitul annitu.ro. Momentan activez, cum am spus şi în răspunsul precedent, pe Război în... 1, StolenIMG, Toate emoticonurile şi Blogosfera Bucureşteană.
        4. La ce vârstă ai avut primul blog şi ce vârstă ai acum?
        Primul blog l-am creat la vârsta de fix 15 ani şi 6 luni şi momentan am aproape 18 ani.
        5. Primul blog şi-a atins apogeul pe care presupun că l-ai stabilit? Dar actualul blog?
        În primul rând cu primul blog nu mi-am propus să ating niciun apogeu, însă un mare succes m-a luat pe nepregătite, ceea ce a fost minunat, pentru că cele mai frumoase perioade sunt cele pe care nu le plănuieşti. Cât despre actualele bloguri, am să vorbesc pe rând: Război în...1 are, la fel ca primul blog, un succes la care pot să spun că nu mă aşteptam, StolenIMG are mai mult succes decât primul blog, deci e minunat, Toate Emoticonurile nu a ajuns exact unde-mi doream eu dar proiectul va continua pentru că presimt că va avea un viitor strălucit, iar la Blogosfera Bucureşteană mai am de lucrat, pentru că de-abia l-am lansat în piaţa blogosferică. Sunt Annitu, ce mama naibii. Pot avea eu un blog fără să atingă ţinta propusă?
        6.Ce gânduri "urâte" aveai când ţi-ai făcut primul blog? Ştiai ce te aşteaptă?
        Prima întrebare nu o prea înţeleg, însă nu, nu ştiam ce mă aşteaptă. Mi-am făcut primul blog ca o joacă, din simplă plictiseală combinată cu puţină curiozitate şi nevoia de a învăţa ceva nou, iar când am văzut că treaba merge bine, m-am aruncat cu capul înainte şi mai tare, fapt pe care nu l-am regretat niciodată.  
        7.La început ştiai că se poate face bani din blogging?
        Dacă la început înseamnă primele minute, nu. Însă a doua zi am aflat acest lucru, ceea ce a dus la înscrierea mea imediată în Google Adsense şi, spre uimirea celor care ştiu că Google acceptă un membru chiar şi după un an, în maximum o lună am primit scrisorica de confirmare de la Google Adsense şi m-am pus pe "făcut bani".
        8. Câţi bani ai câştigat din blogurile tale? Şi după cât timp de la înfiinţarea blogului ai scos banii?
        După cum majoritatea celor care ştiau site-ul annitu.ro sau a celor cărora le-am oferit interviuri, nu am dorit niciodată să spun ce sune am făcut din blogging, însă prima sumă făcută din blogging a fost după o lună de la crearea primului blog (din vânzarea unui banner sau a unui link).
        9.Ai avut gânduri de abandonare a blogului? De ce ai vrut să abandonezi?
        Trebuie să fii extrem de ipocrit, cel puţin ca blogger cu vechime, să zici că niciodată nu ai avut o perioadă în care să vrei să-ţi bagi picioarele în tot. Prin asta vreau să spun că, da, şi eu am trecut prin asta la început, pentru că mă ofticau acei "hateri" fără viaţă personală care trăiau doar din a face lumea din jur să se simtă ca un c***t. Însă pe parcurs am învăţat că dacă vrei să faci ceva bun în viaţă, nu trebuie să asculţi de cei din jur care doar se oftică că ei nu au putut ajunge nici măcar până unde ai ajuns tu, dar ştiu să te critice că nu eşti "profi". Trebuie să specific că prin asta nu mă refer la oamenii cu bune intenţii care oferă sugestii şi păreri pentru a te ajuta să te ridici şi să devii din ce în ce mai bun.
        10. Te-ai lăsa de blogging? Dacă da, care ar fi motivul?
        Acum l-aş cita puţin pe rapperul Kazi Ploae, care spune într-o piesă"Îmi bag p**a în el de hip-hop, nu am de gând să fac asta pentru tot restul vieţii". Ei bine, da, şi eu gândesc aşa. Adică, viitorul este imprevizibil, lucrurile se schimbă şi pot căpăta o turnură anormală în doar 2 minute, aşa că degeaba aş spune eu acum "Da, eu sunt marea Annitu şi mă voi ţine de blogging până la 90 de ani, ba chiar am să le las nepoţilor site-urile mele ca să le ducă mai departe". Nu! Să fim serioşi, sunt conştientă că acest lucru e posibil să dispară din viaţa mea oricând, aşa că prefer să nu fac promisiuni, pentru că, ştiţi cum se zice "Nu promite când eşti fericit, nu răspunde când eşti nervos şi nu decide când eşti trist". În cazul ăsta, sfatul se aplică.
        Acestea au fost răspunsurile mele pentru leapşa dăruită de Silviu de la Miştocăreală.ro, căruia îi mulţumesc frumos că s-a gândit să-mi paseze minunatele întrebări la care mi-a făcut plăcere să răspund. În cele din urmă, la fel cum a făcut iniţiatorul întrebărilor, voi da mai departe această leapşă la camarazii mei de război din blogroll, adică: Ştefan, Kalin, Cosmintosh,Muc Roz, Jteph's Words, My life in few words, 2Cuvinte,PeCanal.eu, Vioreld, Inapoi in Viitor , Ionny blog, KRobby. Dar dacă cineva mai doreşte să preia leapşa, e bine venit s-o facă.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Foarte interesante raspunsurile! Multumesc pentru leapsa! Imediat o ,,completez" si eu :)

    Sa ai o zi minunata ! >:D<

    Si am si eu o intrebare : Plata la AdSense cum se face ? Prin CEC , cont bancar ...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru ca ai luat parte la aceasta leapsa ;)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top