luni, 22 aprilie 2013

Eu sunt...tu eşti...el este... (leapşă)

Postat luni, 22 aprilie 2013  la ora 16:22:00  

        Pentru că tot nu mai primisem de mult o leapşă, Gaby, zis şi Clătită, mi-a pasat una. Leapşa e formată din diverse întrebări despre mine, la care a fost foarte uşor să răspund.
          1. Ai o poreclă?
         Annitu.
         2. Unde locuieşti?
         Bucureşti.
         3. Ce înălţime ai?
         1.52
         4. Ai zi onomastică?
         Da. De Florii, de Sf. Ana şi de Sf. Maria.
         5. Cu ce te ocupi?
         Cu liceul, blog-urile/site-urile şi cu munca.
         6. Ai fraţi sau surori?
         O soră.
         7. Limba maternă?
         Română.
         9. Colecţii?
         De cercei şi de brăţări.
         10. Număr la pantofi?
         35 - 36
         11. Şcoli absolvite?
         Generala şi 75 % liceul.
        12. Materia preferată?
         Semasiologia.
         13. Ce hobby-uri ai?
         Blogging-ul, scrisul.
         14. Bani de buzunar?
         Şi pentru mine e o întrebare existenţa lor.
         15. Dorinţe ?
         Banii de buzunar.
         16. Vise?
         Vise, în fiecare noapte. Visuri, în fiecare zi.
         17. Număr norocos?
         3.
         18. Ai vrea să revezi…
         Roma.
         19. Ai animale de casă?
         Nu.
         20. Sentimentul cel mai preţuit?
         Satisfacţia.
         21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
         17 iulie 2011.
         Mulţumesc, Clătită, pentru leapşă. Fiecare e liber să o preia.

Despre Annitu

Write admin description here..

20 de comentarii:

  1. Hehe, ce mi-a plăcut faza cu banii de buzunar. Mi-au plăcut răspunsurile tale. Abia aștept să preiau și eu leapșa. I Like it!
    P.S.: Spune-i soră-mii că o pup duuuuulceee! Aa, stai...tu ești aceea! Oricum, BIIIIG Hug lil' sweet! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Daniela, mersi :D :)):*

    @ Ştefan Stoica, cum eşti tu un scump de fiecare dată şi ştii să-ţi faci sora să roşească... P.S. Şi ea îi dă un big kiss domnului Little Muffin :D:*

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai vazut demult o leapsa...si ce luuuunga eeee

    RăspundețiȘtergere
  4. O preiau si eu, bine inteles cu voia autorului. Am dat click pe reclame adsense, succes cu blogul, succes cu toate proiectele tale. Sa ne citim cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara! Multumesc pentru vizita, cu aceasta ocazia am descoperit aici la tine un blog superb, am ce citi! da, e tare dragalas iepurasul. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca toti avem aceiasi dorinta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm am o poreclam "Eiren" e aceea si locuiesc in Barlad :> !
    PS: Bravo cu blogul ana :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Auzi, tu? oi fi eu mai bătrâior, așa, și se presupune că ar trebui să le știu pe toate, dar ...
    Ce mama masi e aia "Semasiologia", că nici la nepoței nu am auzit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  9. @vioreld, mulţumesc!

    @zdwub, desigur c-o poţi prelua, nu e nicio problemă. Mulţtumesc pentru ajutorul acordat, ne mai citim :D

    @Ileana, îţi mulţumesc şi eu pentru vizită şi pentru cuvintele de bine. O seară frumoasă.

    @Costinel, aşa-i pe vreme de criză...

    @Adrian Eiren, mulţumesc!

    @Tata Mare, semasiologia este tot una cu semantica, care se ocupă cu studierea sensurilor cuvintelor și a evoluției acestora. E o materie pe care o fac de anul ăsta, în clasa a XI-a, pentru că sunt la profil uman-filologie. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. o leapsa frumoasa , poate o sa apara pe un blog de al meu;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Semasiologia ? Habar nu aveam ca e materie :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta e cea mai tare parte :D
    "14. Bani de buzunar?
    Şi pentru mine e o întrebare existenţa lor.
    15. Dorinţe ?
    Banii de buzunar."

    RăspundețiȘtergere
  13. sa nu uit Duminica :D sa-ti transmit cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Pietonu, chiar sunt curioasă ce ai răspunde tu la aceste întrebări.

    @stiri it, este, am explicat şi mai sus în reply-ul pentru Tata Mare.

    @Lucian, mulţumesc, dar...din păcate, reflectă doar realitatea :D

    @ Pato, să nu uiţi :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase raspunsurile. Cred ca voi lua si eu leapsa.

    P.S. Lipseste intrebarea cu numarul 8.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu ocazia asta am mai aflat lucruri despre tine. Tare ideea, insa nu o voi prelua.
    Prefer doar sa citesc pe alte blog-uri:)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top